دانلود دو كتاب آموزش word 2016

ورد ، آموزش نرم افزار ورد ، آموزش حرفه اي ورد ، كتاب آموزش ورد ، آموزش ورد ۲۰۱۶ ، آموزش كامل ورد ، آموزش مقدماتي ورد

دانلود دو كتاب آموزش word 2016

دانلود دو كتاب آموزش word 2016

مايكروسافت2016 Word يكي از اجزاي مايكروسافت آفيس، به عنوان يكي از برنامه هاي كه براي نوشتن و ديزاين نمودن كتاب، مجلات، اخبار استفاده ميشود، مورد توجه خاص كاربران نرم افزارهاي مايكروسافت آفيس قرار گرفته و براي ايجاد نمودن كتاب امكانات بسيار خوبي را فراهم ميكند. مطالب اين كتاب با ويژگي آموزش گام به گام، مصور و بياني بدور از پيچيدگي و ابهام براي علاقمندان عزيز تاليف شده است.

اگر بخواهيد به هر دليلي، متني را به صورت تايپ شده و با صفحه آرايي زيبا وارد كامپيوتر كنيد، استفاده از نرم افزار Microsoft Word يكي از بهترين انتخاب ها و چه بسا بهترين انتخاب شما خواهد بود. اين نرم افزار علي رغم اينكه به واژه پرداز معروف است قادر ميباشد صفحات تايپ شده شما را به زيباترين صورت و با استفاده از عناصر گرافيكي مختلف صفحه آرايي كند. در كتاب حاضر سعي شده آخرين ويرايش اين واژه پرداز كاربردي آموزش داده شود.

فضاي كاربري در Word 2016 بهبود چشمگيري داشته تا تايپ و صفحه بندي نوشته ها براي كاربر ساده تر شود. همچنين قابليت ويرايش فايل هاي PDF به آن اضافه شده است.آموزش ورد word امكانات جديد براي تايپ، رسم جدول و نمودار، ابزارهاي تازه صفحه بندي، و ... از جمله ويژگي هاي جديد ورد 2016 هستند.
در كتاب هاي انتشارات Teach Yourself Visually بيشتر سعي شده از تصاوير جهت آموزش استفاده كند به گونه اي كه شما با مشاهده تصاوير كتاب ديگر احتياج به ترجمه متن نخواهيد داشت.

لينك هاي زير را جهت دانلود انتخاب نماييد

 

پسورد: www.word20.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.